کرونا
بر اساس تحلیل و آنالیز مقالات علمی و دانشگاهی کشور، تا این لحظه 6519 مقاله در رابطه با کرونا تهیه و منتشر شده است که شامل 4879 مقاله کنفرانسی و 1640 مقاله ژورنالی شامل 72,815 صفحه می باشد.
ما تاکنون در پایگاه سیویلیکا 2,176,308 مقاله علمی و تخصصی از کنفرانسها و ژورنالهای کشور را نمایه و تحلیل نموده ایم.
در زیر می توانید تعدادی از عناوین مقالات نوشته شده برای کرونا را مشاهده نمایید.
ما تاکنون در پایگاه سیویلیکا 2,176,308 مقاله علمی و تخصصی از کنفرانسها و ژورنالهای کشور را نمایه و تحلیل نموده ایم.
در زیر می توانید تعدادی از عناوین مقالات نوشته شده برای کرونا را مشاهده نمایید.
فهرست مقالات کنفرانسی کرونا
از سال 1372 تا کنون تعداد 4879 مقاله در کنفرانسهای تخصصی کشور با موضوع کرونا منتشر شده است.
-
101. تاثیر آموزش مهارت فرزند پروری بر روابط والدین وکودکان مبتلا به اختلال بیش فعالی همراه با کمبود توجه در دوران پاندمی کووید ۱۹ در شهر تهران سال ۱۴۰۰
کلیدواژه ها: بیش فعالی وکمبود توجه، تعارض، روابط والدو کودک، فرزند پروری، مخالفت جویی
محل انتشار مقاله: پنجمین همایش بین المللی روان شناسی تربیتی: مداخلات روانی-تربیتی
سال انتشار: ۱۴۰۱
تعداد صفحات: 1 -
102. توانمند سازی روانی –رفتاری والدین در مواجهه با فرزند نوجوانشان در دوران گذار از کرونا و پسا کرونا
کلیدواژه ها: روابط والد –فرزندی، تئوری انتخاب
محل انتشار مقاله: پنجمین همایش بین المللی روان شناسی تربیتی: مداخلات روانی-تربیتی
سال انتشار: ۱۴۰۱
تعداد صفحات: 1 -
103. پیش بینی اضطراب امتحان بر اساس ویژگی های روانشناسی مثبت در دانش آموزان دوره متوسطه اول
کلیدواژه ها: کرونا، هراس کرونا، روانشناسی مثبت، دانش آموزان
محل انتشار مقاله: پنجمین همایش بین المللی روان شناسی تربیتی: مداخلات روانی-تربیتی
سال انتشار: ۱۴۰۱
تعداد صفحات: 1 -
104. طراحی پکیج مداخله ای گروه حمایتی همتایان برای دانشجویان در دوران همه گیری کرونا
کلیدواژه ها: دانشجویان، حمایت همتایان، کرونا، مداخله
محل انتشار مقاله: پنجمین همایش بین المللی روان شناسی تربیتی: مداخلات روانی-تربیتی
سال انتشار: ۱۴۰۱
تعداد صفحات: 1 -
105. آسیب های آموزش و اخلاق آموزشی در دوران پاندمی کووید ۱۹
کلیدواژه ها: کرونا، آموزش مجازی، مخاطرات اخلاقی، بی صداقتی، اهمالکاری و ناتوانسازی تحصیلی
محل انتشار مقاله: پنجمین همایش بین المللی روان شناسی تربیتی: مداخلات روانی-تربیتی
سال انتشار: ۱۴۰۱
تعداد صفحات: 1 -
106. تدوین مدل علی پیامدهای پریشانی روانشناختی بر میزان پرخاشگری در ایام همه گیری کرونا ویروس
کلیدواژه ها: پریشانی روانشناختی، پرخاشگری، کرونا ویروس
محل انتشار مقاله: پنجمین همایش بین المللی روان شناسی تربیتی: مداخلات روانی-تربیتی
سال انتشار: ۱۴۰۱
تعداد صفحات: 1 -
107. پدیدارشناسی فرسودگی تحصیلی در دوران پاندمی کرونا
کلیدواژه ها: فرسودگی تحصیلی، پاندمی، پدیدارشناسی
محل انتشار مقاله: پنجمین همایش بین المللی روان شناسی تربیتی: مداخلات روانی-تربیتی
سال انتشار: ۱۴۰۱
تعداد صفحات: 1 -
108. رابطه اضطراب کرونا و دشواری تنظیم هیجان والدین با اختلال نافرمانی مقابله ای در کودکان
کلیدواژه ها: اضطراب کرونا، دشواری تنظیم هیجان، اختلال نافرمانی مقابله ای کودکان
محل انتشار مقاله: پنجمین همایش بین المللی روان شناسی تربیتی: مداخلات روانی-تربیتی
سال انتشار: ۱۴۰۱
تعداد صفحات: 1 -
109. پیش بینی پیشرفت تحصیلی بر اساس اضطراب تحصیلی و عزت نفس در دانش آموزان در دوره کووید- ۱۹
کلیدواژه ها: اضطراب تحصیلی، عزت نفس، پیشرفت تحصیلی، دانش آموزان
محل انتشار مقاله: پنجمین همایش بین المللی روان شناسی تربیتی: مداخلات روانی-تربیتی
سال انتشار: ۱۴۰۱
تعداد صفحات: 1 -
110. اثر بخشی آموزش گروهی مهارت حل مساله بر تقویت مولفه های مهارت های اجتماعی دانش آموزان داغدیده در اثر کرونا
کلیدواژه ها: آموزش گروهی، مهارت حل مساله، مولفه های مهارت اجتماعی، مهارت های اجتماعی، دانش آموزان، داغدیده، کرونا
محل انتشار مقاله: پنجمین همایش بین المللی روان شناسی تربیتی: مداخلات روانی-تربیتی
سال انتشار: ۱۴۰۱
تعداد صفحات: 1 -
111. اثربخشی آموزش خودتنظیمی بر اهمال کاری در انجام تکالیف دانش آموزان ابتدایی در دوران کرونا (از دیدگاه معلمان و والدین)
کلیدواژه ها: اهمال کاری، خودتنظیمی، کرونا، دانش آموزان ابتدایی
محل انتشار مقاله: پنجمین همایش بین المللی روان شناسی تربیتی: مداخلات روانی-تربیتی
سال انتشار: ۱۴۰۱
تعداد صفحات: 1 -
112. تعیین سهم مولفه های هوش هیجانی و تاب آوری در پیش بینی میزان یادگیری در آموزش مجازی نوجوانان در دوران کرونا
کلیدواژه ها: هوش هیجانی، تاب آوری، یادگیری، آموزش مجازی، کرونا
محل انتشار مقاله: پنجمین همایش بین المللی روان شناسی تربیتی: مداخلات روانی-تربیتی
سال انتشار: ۱۴۰۱
تعداد صفحات: 1 -
113. بررسی عوامل کلیدی پیش بینی کننده و موثر بر رضایت دانش آموزان از سیستم آموزش مجازیدر دوران همه گیری بیماری کووید - ۱۹ با استفاده از تکنیک های داده کاوی
کلیدواژه ها: کووید- ۱۹ ، داده کاوی، رضایتمندی دانش آموزان، آموزش مجازی دانش آموزان
محل انتشار مقاله: پنجمین همایش ملی فناوریهای نوین در مهندسی برق، کامپیوتر و مکانیک ایران
سال انتشار: ۱۴۰۱
تعداد صفحات: 15 -
114. بکارگیری شبکه ی عصبی مصنوعی برروی گشتاورهای زرنیک تصاویر اشعه یX قفسه ی سینه جهت پیش بینی وضعیت بیماری کرونا
کلیدواژه ها: تشخیص کرونا , گشتاورهای زرنیک, استخراج ویژگی , شبکه ی عصبی
محل انتشار مقاله: پنجمین همایش ملی فناوریهای نوین در مهندسی برق، کامپیوتر و مکانیک ایران
سال انتشار: ۱۴۰۱
تعداد صفحات: 9 -
115. بررسی تاثیر هوش مصنوعی در درمان از راه دور در زمان پاندمیک کووید ۱۹
کلیدواژه ها: درمان از راه دور، کادر درمان، کووید ۱۹، هوش مصنوعی
محل انتشار مقاله: پنجمین همایش ملی فناوریهای نوین در مهندسی برق، کامپیوتر و مکانیک ایران
سال انتشار: ۱۴۰۱
تعداد صفحات: 9 -
116. بررسی تاثیر سیستم های یادگیری الکترونیکی بر عملکرد تحصیلی دانش اموزان در دوران کرونا
کلیدواژه ها: فضای مجازی ، آموزش الکترونیکی ، تکنولوژی، آموزش های نوین، بیماری کرونا.
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی علوم انسانی، حقوق، مطالعات اجتماعی و روانشناسی
سال انتشار: ۱۴۰۱
تعداد صفحات: 9 -
117. امکانات و رفاهیات لازم آموزش در دوران مجازی برای دانش آموزان و دانشجویان(در دوران کرونا)
کلیدواژه ها: آموزش مجازی، پاندمی، شرایط مطلوب، دانش آموز، معلم، اپلیکیشن های آموزشی، تدریس آنلاین، اینترنت
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی علوم انسانی، حقوق، مطالعات اجتماعی و روانشناسی
سال انتشار: ۱۴۰۱
تعداد صفحات: 9 -
118. بررسی اثرات همه گیری کرونا بر محیط زیست دریایی
کلیدواژه ها: ؛COVID-۱۹، کرونا، محیط زیست دریایی، آلودگی
محل انتشار مقاله: سومین همایش ملی علوم زیستی دریای مکران
سال انتشار: ۱۴۰۱
تعداد صفحات: 12 -
119. آسیب شناسی کلاس های آموزشی غیر حضوری؛ فرصت ها و تهدیدها
کلیدواژه ها: آموزش، مدرس، فراگیر، کرونا و غیر حضوری
محل انتشار مقاله: نهمین کنفرانس ملی آموزش و توسعه سرمایه انسانی
سال انتشار: ۱۴۰۱
تعداد صفحات: 15 -
120. یادگیری خدمت محور، نیاز آموزش عالی بعد از کرونا
کلیدواژه ها: آموزش عالی، برنامه درسی ، پاسخگویی آموزش عالی، یادگیری خدمت محور
محل انتشار مقاله: نهمین کنفرانس ملی آموزش و توسعه سرمایه انسانی
سال انتشار: ۱۴۰۱
تعداد صفحات: 16