کرونا
بر اساس تحلیل و آنالیز مقالات علمی و دانشگاهی کشور، تا این لحظه 6519 مقاله در رابطه با کرونا تهیه و منتشر شده است که شامل 4879 مقاله کنفرانسی و 1640 مقاله ژورنالی شامل 72,815 صفحه می باشد.
ما تاکنون در پایگاه سیویلیکا 2,020,343 مقاله علمی و تخصصی از کنفرانسها و ژورنالهای کشور را نمایه و تحلیل نموده ایم.
در زیر می توانید تعدادی از عناوین مقالات نوشته شده برای کرونا را مشاهده نمایید.
ما تاکنون در پایگاه سیویلیکا 2,020,343 مقاله علمی و تخصصی از کنفرانسها و ژورنالهای کشور را نمایه و تحلیل نموده ایم.
در زیر می توانید تعدادی از عناوین مقالات نوشته شده برای کرونا را مشاهده نمایید.
فهرست مقالات کنفرانسی کرونا
از سال 1372 تا کنون تعداد 4879 مقاله در کنفرانسهای تخصصی کشور با موضوع کرونا منتشر شده است.
-
1161. تاثیر ورزش بر سیستم ایمنی در زمان همه گیری ویروس کرونا
کلیدواژه ها: کرونا؛ ورزش و کرونا؛ ورزش و سیستم ایمنی.
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی علوم تربیتی، روانشناسی، علوم ورزشی و تربیت بدنی
سال انتشار: ۱۴۰۰
تعداد صفحات: 6 -
1162. یادگیری تحت محیط وب در دوران همه گیری ویروس کرونا
کلیدواژه ها: یادگیری الکترونیک؛ ویروس کرونا؛ دانشجویان
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی علوم تربیتی، روانشناسی، علوم ورزشی و تربیت بدنی
سال انتشار: ۱۴۰۰
تعداد صفحات: 5 -
1163. عوامل موثر بر یادگیری معکوس دانش آموزان در دوره پسا کرونا
کلیدواژه ها: یادگیری معکوس، پساکرونا ،آموزش معکوس،معلم
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی علوم تربیتی، روانشناسی، علوم ورزشی و تربیت بدنی
سال انتشار: ۱۴۰۰
تعداد صفحات: 11 -
1164. بررسی آموزش مجازی،مزایا و معایب مرتبط با آن
کلیدواژه ها: آموزش،تعلیم و تربیت،آموزش و نبود کلاس های حضوری در مدارس و دانشگاه های مجازی،آموزش حضوری،کووید ۱۹
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی علوم تربیتی، روانشناسی، علوم ورزشی و تربیت بدنی
سال انتشار: ۱۴۰۰
تعداد صفحات: 12 -
1165. مقابله با گوشه گیری و انزوای دانش آموزان دوره ابتدایی در دوران شیوع کرونا
کلیدواژه ها: آموزش و پرورش؛ درس پژوهی؛ تعیلم و تربیت؛گوشه گیری و انزوا.
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی علوم تربیتی، روانشناسی، علوم ورزشی و تربیت بدنی
سال انتشار: ۱۴۰۰
تعداد صفحات: 6 -
1166. اثربخشی رفتار درمانی- شناختی (CBT) بر اختلال استرس پس از سانحه (PTSD) به دنبال همه گیری کووید-۱۹
کلیدواژه ها: سندرم حاد تنفسی، اختلال استرس پس از سانحه، بیرجند، اثربخشی رفتار درمانی- شناختی
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی علوم تربیتی، روانشناسی، علوم ورزشی و تربیت بدنی
سال انتشار: ۱۴۰۰
تعداد صفحات: 6 -
1167. مروری بر پیامدهای روانشناختی کرونا
کلیدواژه ها: کرونا ، پیامدهای روانشناختی ، کووید۱۹
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی علوم تربیتی، روانشناسی، علوم ورزشی و تربیت بدنی
سال انتشار: ۱۴۰۰
تعداد صفحات: 8 -
1168. مقایسه سازگاری اجتماعی، اضطراب مرگ و امید به زندگی در بهبودیافتگان بیماری کووید ۱۹- و افراد غیر مبتلا
کلیدواژه ها: امید به زندگی؛ اضطراب مرگ؛ سازگاری اجتماعی؛ بهبودیافتگان؛ بیماری کوو ید ۱۹-
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی علوم تربیتی، روانشناسی، علوم ورزشی و تربیت بدنی
سال انتشار: ۱۴۰۰
تعداد صفحات: 6 -
1169. تاثیر بازی های منتخب مونته سوری به بر مهارت حرکتی ظریف در کودکان مبتلا به همی پلژی اسپاستیک در دوران شیوع ویروس کرونا
کلیدواژه ها: مهارت؛ ظریف؛ کودکان؛ فلج مغزی؛ کرونا
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی علوم تربیتی، روانشناسی، علوم ورزشی و تربیت بدنی
سال انتشار: ۱۴۰۰
تعداد صفحات: 5 -
1170. بررسی نگرش والدین به آموزش مجازی دانش آموزان در دوران کرونا
کلیدواژه ها: نگرش والدین،آموزش مجازی، دانش آموزان.
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی علوم تربیتی، روانشناسی، علوم ورزشی و تربیت بدنی
سال انتشار: ۱۴۰۰
تعداد صفحات: 9 -
1171. تاثیر کرونا بر آموزش مجازی دانش آموزان و ارزیابی عملکرد و دلایل جذابیت فضای مجازی برای آنها با ارائه راهکار مشاوره ای
کلیدواژه ها: دانش آموزان، ، فضای مجازی، عملکرد تحصیلی، راهکار مشاوره ای.
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی علوم تربیتی، روانشناسی، علوم ورزشی و تربیت بدنی
سال انتشار: ۱۴۰۰
تعداد صفحات: 8 -
1172. نقش حمایت اجتماعی ادراک شده، تاب آوری و شیوه های مقابله با استرس بر اضطراب کرونا در دانش آموزان دوره دوم شهرستان کوثر
کلیدواژه ها: حمایت اجتماعی ادراک شده، تاب آوری، شیوه های مقابله با استرس، اضطراب کرونا
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی علوم تربیتی، روانشناسی، علوم ورزشی و تربیت بدنی
سال انتشار: ۱۴۰۰
تعداد صفحات: 10 -
1173. رابطه اضطراب بیماری کرونا با سرمایه روانشناختی در پرسنل کادر درمان
کلیدواژه ها: اضطراب بیماری کرونا، سرمایه روانشناختی، پرسنل کادر درمان
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی علوم تربیتی، روانشناسی، علوم ورزشی و تربیت بدنی
سال انتشار: ۱۴۰۰
تعداد صفحات: 7 -
1174. چالشها ی آموزش عالی در دوران پاندمی کووید- ۱۹ از دیدگاه اعضای هیات علمی: یک مطالعه کیفی
کلیدواژه ها: چالشها؛ راهکارها؛ دانشگاه علوم پزشکی شاهرود؛ پاندمی کووید-۱۹؛ اعضای هیات علمی.
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی علوم تربیتی، روانشناسی، علوم ورزشی و تربیت بدنی
سال انتشار: ۱۴۰۰
تعداد صفحات: 8 -
1175. تاثیر اعتیاد به اینترنت بر رضایت از زندگی دانشجویان روانشناسی در دوران قرنطینه ناشی از کرونا
کلیدواژه ها: اعتیاد به اینترنت؛ رضایت از زندگی؛ دانشجویان؛ دوران قرنطینه ناشی از کرونا؛ کووید-.۱۹
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی علوم تربیتی، روانشناسی، علوم ورزشی و تربیت بدنی
سال انتشار: ۱۴۰۰
تعداد صفحات: 8 -
1176. اثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد بر پریشانی روانشناختی، تحمل ابهام و تاب آوری در پرستاران بخش کرونا ویروس
کلیدواژه ها: درمان پذیرش و تعهد، تحمل ابهام، تاب آوری، پریشانی روانشناختی، پرستاران.
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی علوم تربیتی، روانشناسی، علوم ورزشی و تربیت بدنی
سال انتشار: ۱۴۰۰
تعداد صفحات: 9 -
1177. رابطه کیفیت زندگی کاری با اخلاق حرفه ای با نقش میانجی اشتیاق شغلی معلمان در دوران پاندمیک کووید ۱۹
کلیدواژه ها: کیفیت زندگی کاری، اخلاق حرفه ای،اشتیاق شغلی، کووید.
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی علوم تربیتی، روانشناسی، علوم ورزشی و تربیت بدنی
سال انتشار: ۱۴۰۰
تعداد صفحات: 8 -
1178. پیش بینی اضطراب بیماری کرونا بر اساس مولفه های سرمایه روانشناختی (خودکارآمدی، امید، خوشبینی، تاب آوری) در دانشجویان
کلیدواژه ها: سرمایه روانشناختی؛ اضطراب بیماری کرونا؛ خودکارآمدی؛ امید؛ خوشبینی؛ تاب آوری.
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی علوم تربیتی، روانشناسی، علوم ورزشی و تربیت بدنی
سال انتشار: ۱۴۰۰
تعداد صفحات: 10 -
1179. برسی نقش کرونا در ارتقای تکنولوژی آموزشی مدارس ابتدایی
کلیدواژه ها: کرونا، تکنولوژی، تکنولوژی آموزشی، مدارس ابتدایی
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی علوم تربیتی، روانشناسی، علوم ورزشی و تربیت بدنی
سال انتشار: ۱۴۰۰
تعداد صفحات: 9 -
1180. بررسی کیفیت یادگیری و آموزش درس ریاضی در برنامه شاد با استفاده از انیمیشن از نظر دانش آموزان دوره دوم ابتدایی شهر تهران
کلیدواژه ها: آموزش مجازی، انیمیشن ها، میزان یادگیری، ریاضی، کرونا
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی علوم تربیتی، روانشناسی، علوم ورزشی و تربیت بدنی
سال انتشار: ۱۴۰۰
تعداد صفحات: 7