کرونا
بر اساس تحلیل و آنالیز مقالات علمی و دانشگاهی کشور، تا این لحظه 6519 مقاله در رابطه با کرونا تهیه و منتشر شده است که شامل 4879 مقاله کنفرانسی و 1640 مقاله ژورنالی شامل 72,815 صفحه می باشد.
ما تاکنون در پایگاه سیویلیکا 2,176,628 مقاله علمی و تخصصی از کنفرانسها و ژورنالهای کشور را نمایه و تحلیل نموده ایم.
در زیر می توانید تعدادی از عناوین مقالات نوشته شده برای کرونا را مشاهده نمایید.
ما تاکنون در پایگاه سیویلیکا 2,176,628 مقاله علمی و تخصصی از کنفرانسها و ژورنالهای کشور را نمایه و تحلیل نموده ایم.
در زیر می توانید تعدادی از عناوین مقالات نوشته شده برای کرونا را مشاهده نمایید.
فهرست مقالات کنفرانسی کرونا
از سال 1372 تا کنون تعداد 4879 مقاله در کنفرانسهای تخصصی کشور با موضوع کرونا منتشر شده است.
-
281. آشفتگی های دوران کرونا در دوران های مدرسه
کلیدواژه ها: اختلال ناخن جویدن، دانش آموز، استرس، والدین.
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی ایده های نوین در فقه، حقوق و روانشناسی
سال انتشار: ۱۴۰۰
تعداد صفحات: 17 -
282. بررسی وضعیت آموزش مجازی کارورزی در دوران همه گیری کرونا در میان دانشجومعلمان شهرشیراز، مشکلات و ارائه راهکارهای مناسب
کلیدواژه ها: آموزش مجازی، تحلیل عامل، دانشجومعلم، کارورزی، کووید۱۹
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس بین المللی حقوق، روانشناسی، علوم تربیتی و رفتاری
سال انتشار: ۱۴۰۱
تعداد صفحات: 12 -
283. تاثیر آموزش مجازی بر افت تحصیلی دانش آموزان مدارس ابتدایی منطقه چاروسا در دوران بیماری کرونا
کلیدواژه ها: منطقه چاروسا، بیماری کرونا، آموزش مجازی، افت تحصیلی، دانش آموزان ابتدایی.
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس بین المللی حقوق، روانشناسی، علوم تربیتی و رفتاری
سال انتشار: ۱۴۰۱
تعداد صفحات: 15 -
284. آموزش در زمان کووید- ۱۹
کلیدواژه ها: آموزش، کووید-۱۹، آموزش مجازی، یادگیری، دیجیتال
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس بین المللی حقوق، روانشناسی، علوم تربیتی و رفتاری
سال انتشار: ۱۴۰۱
تعداد صفحات: 8 -
285. چالش های های نوپدید آموزش و تدریس در ایام کرونا از دیدگاه معلمان و مدیران مدارس ابتدایی شهرستان فراهان
کلیدواژه ها: چالشهای نوپدید، آموزش و تدریس، کرونا
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس بین المللی حقوق، روانشناسی، علوم تربیتی و رفتاری
سال انتشار: ۱۴۰۱
تعداد صفحات: 18 -
286. گیرنده ACE۲ چیست، چگونه به ویروس کرونا متصل است و چرا ممکن است برای درمان COVID-۱۹ کلیدی باشد؟
کلیدواژه ها: قلب ، ریه ها ، COVID-۱۹ ، SARS-CoV-۲ ، ACE۲
محل انتشار مقاله: چهارمین همایش ملی زیست شناسی
سال انتشار: ۱۴۰۱
تعداد صفحات: 8 -
287. بررسی امکان استفاده از واکسن مبتنی بر اگزوزم برای درمان بیماری کرونا ویروس
کلیدواژه ها: , SARS-COV-۲ , اگزوزوم , پاندمی؛ سندرم حاد تنفسی شدید کرونا ویروس ؛ واکسن
محل انتشار مقاله: چهارمین همایش ملی زیست شناسی
سال انتشار: ۱۴۰۱
تعداد صفحات: 14 -
288. مروری بر انواع جهش های ویروس کووید-۱۹ و تاثیرات آن بر فرار ویروس از سیستم ایمنی
کلیدواژه ها: کووید-۱۹، واریانت، موتاسیون، سیستم ایمنی
محل انتشار مقاله: چهارمین همایش ملی زیست شناسی
سال انتشار: ۱۴۰۱
تعداد صفحات: 15 -
289. تاثیر شبکه های اجتماعی در انتخاب نوع واکسن کووید ۱۹
کلیدواژه ها: واکسن ،کرونا ویروس ، کووید ۱۹، شبکه های اجتماعی
محل انتشار مقاله: چهارمین همایش ملی زیست شناسی
سال انتشار: ۱۴۰۱
تعداد صفحات: 17 -
290. بیوتروریسم کرونا
کلیدواژه ها: بیوتروریسم، سلامت عمومی، کرونا
محل انتشار مقاله: ششمین کنفرانس بین المللی مطالعات اجتماعی، حقوق و فرهنگ عامه
سال انتشار: ۱۴۰۱
تعداد صفحات: 6 -
291. تاثیر راهبرد آموزش مجازی همزمان محتوای تئوری و عملی آناتومی در یادگیری آن از دیدگاهدانشجویان پزشکی: یک مطالعه اقدام پژوهی در دوران پاندمی کرونا
کلیدواژه ها: اقدام پژوهی، آناتومی، آموزش همزمان تئوری و عملی.
محل انتشار مقاله: همایش ملی مجازی یادگیری الکترونیکی در دانشگاه های علوم پزشکی هزاره
سال انتشار: ۱۴۰۰
تعداد صفحات: 1 -
292. آموزش در دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در زمان همه گیری کرونا از دیدگاه اساتید: یک مطالعه کیفی
کلیدواژه ها: آموزش مجازی، دانشگاه علوم پزشکی، پاندمی کرونا
محل انتشار مقاله: همایش ملی مجازی یادگیری الکترونیکی در دانشگاه های علوم پزشکی هزاره
سال انتشار: ۱۴۰۰
تعداد صفحات: 1 -
293. کیفیت آموزش مجازی دانشجویان علوم پزشکی در پاندمی کووید -۱۹
کلیدواژه ها: آموزش علوم پزشکی، آموزش مجازی، کووید ۱۹
محل انتشار مقاله: همایش ملی مجازی یادگیری الکترونیکی در دانشگاه های علوم پزشکی هزاره
سال انتشار: ۱۴۰۰
تعداد صفحات: 1 -
294. ارزشیابی دانشجویان گروه علوم پزشکی به روش مجازی و چالش های آن در همه گیری کووید - ۱۹ : یکمطالعه مرور سیستماتیک
کلیدواژه ها: کرونا ویروس، کووید - ۱۹ ، آموزش مجازی، آموزش الکترونیک، آموزش مبتنی بر وب، ارزشیابی.
محل انتشار مقاله: همایش ملی مجازی یادگیری الکترونیکی در دانشگاه های علوم پزشکی هزاره
سال انتشار: ۱۴۰۰
تعداد صفحات: 1 -
295. طراحی، اجرا و ارزشیابی گرند راندهای مجازی برای دانشجویان رشته کاردرمانی دانشگاه علوم پزشکیجندی شاپور اهواز در دوران پاندمی کرونا
کلیدواژه ها: گرندراند، آموزش مجازی، کاردرمانی، پاندمی کرونا
محل انتشار مقاله: همایش ملی مجازی یادگیری الکترونیکی در دانشگاه های علوم پزشکی هزاره
سال انتشار: ۱۴۰۰
تعداد صفحات: 1 -
296. تاثیر همه گیری کووید ۱۹ بر ارزشیابی آموزش بالینی دانشجویان پرستاری
کلیدواژه ها: بیماری کووید ۱۹ ، ارزشیابی بالینی، ارزشیابی نوین، دانشجویان علوم پزشکی و عملکرد بالینی
محل انتشار مقاله: همایش ملی مجازی یادگیری الکترونیکی در دانشگاه های علوم پزشکی هزاره
سال انتشار: ۱۴۰۰
تعداد صفحات: 1 -
297. طراحی ، تدوین و بررسی اثربخشی اپلیکیشن آموزش ارزیابی طول عضلات برای دانشجویان رشتهکاردرمانی
کلیدواژه ها: ارزشیابی بالینی، آزمون مجازی، کاردرمانی، کووید ۱۹
محل انتشار مقاله: همایش ملی مجازی یادگیری الکترونیکی در دانشگاه های علوم پزشکی هزاره
سال انتشار: ۱۴۰۰
تعداد صفحات: 1 -
298. مروری بر مزایای گرندراند های مجازی در آموزش بالینی در دوران پاندمی کووید ۱۹
کلیدواژه ها: آموزش مجازی، گرند راندها، کووید ۱۹
محل انتشار مقاله: همایش ملی مجازی یادگیری الکترونیکی در دانشگاه های علوم پزشکی هزاره
سال انتشار: ۱۴۰۰
تعداد صفحات: 1 -
299. ارزیابی عوامل موثر بر کیفیت آموزش مجازی در دوران پاندمی کووید -۱۹
کلیدواژه ها: ارزیابی، کیفیت آموزش مجازی، کووید ۱۹ ، علوم پزشکی، آموزش الکترونیکی
محل انتشار مقاله: همایش ملی مجازی یادگیری الکترونیکی در دانشگاه های علوم پزشکی هزاره
سال انتشار: ۱۴۰۰
تعداد صفحات: 1 -
300. همبستگی بین آمادگی فراگیر برای یادگیری آنلاین و تنش های روانشناختی ناشی از یادگیریالکترونیکی در دانشجویان پرستاری و مامایی در دوران پاندمی کووید - ۱۹
کلیدواژه ها: دانشجویان، تنش های روانشناختی، آمادگی فراگیر، یادگیری الکترونیکی.
محل انتشار مقاله: همایش ملی مجازی یادگیری الکترونیکی در دانشگاه های علوم پزشکی هزاره
سال انتشار: ۱۴۰۰
تعداد صفحات: 1