کرونا
بر اساس تحلیل و آنالیز مقالات علمی و دانشگاهی کشور، تا این لحظه 6519 مقاله در رابطه با کرونا تهیه و منتشر شده است که شامل 4879 مقاله کنفرانسی و 1640 مقاله ژورنالی شامل 72,815 صفحه می باشد.
ما تاکنون در پایگاه سیویلیکا 2,176,586 مقاله علمی و تخصصی از کنفرانسها و ژورنالهای کشور را نمایه و تحلیل نموده ایم.
در زیر می توانید تعدادی از عناوین مقالات نوشته شده برای کرونا را مشاهده نمایید.
ما تاکنون در پایگاه سیویلیکا 2,176,586 مقاله علمی و تخصصی از کنفرانسها و ژورنالهای کشور را نمایه و تحلیل نموده ایم.
در زیر می توانید تعدادی از عناوین مقالات نوشته شده برای کرونا را مشاهده نمایید.
فهرست مقالات کنفرانسی کرونا
از سال 1372 تا کنون تعداد 4879 مقاله در کنفرانسهای تخصصی کشور با موضوع کرونا منتشر شده است.
-
221. چگونه توانستم مشکل درس نخواندن دانش آموزانم، در پسا کرونا را حل کنم؟
کلیدواژه ها: انگیزه، مشکل درسی، پساکرونا
محل انتشار مقاله: چهارمین همایش ملی پژوهش های حرفه ای در روانشناسی و مشاوره با رویکرد ازنگاه معلم
سال انتشار: ۱۴۰۱
تعداد صفحات: 9 -
222. چگونه توانستم با استفاده از شیوه تمرین و تکرار از افت تحصیلی دانش آموزان در دوران آموزش مجازی جلوگیری نمایم
کلیدواژه ها: افت تحصیلی،آموزش مجازی،دانش آموز،کرونا
محل انتشار مقاله: چهارمین همایش ملی پژوهش های حرفه ای در روانشناسی و مشاوره با رویکرد ازنگاه معلم
سال انتشار: ۱۴۰۱
تعداد صفحات: 10 -
223. چگونه توانستم وابستگی دانش آموزم به والدینش را پس ازکرونا کاهش دهم؟
کلیدواژه ها: وابستگی ، ارتباط عاطفی ، کرونا ، راهکارها
محل انتشار مقاله: چهارمین همایش ملی پژوهش های حرفه ای در روانشناسی و مشاوره با رویکرد ازنگاه معلم
سال انتشار: ۱۴۰۱
تعداد صفحات: 8 -
224. چگونه توانستیم درآموزش مجازی دانش آموزان با نیازهای ویژه، به یادگیری موثر و اثربخش برسیم
کلیدواژه ها: بیش فعالی، اختلالات خوانداری ونوشتاری، اختلالاتیادگیری، دانش آموزان بانیازهای ویژه، کرونا، مقطع ابتدایی، شهر ارومیه.
محل انتشار مقاله: چهارمین همایش ملی پژوهش های حرفه ای در روانشناسی و مشاوره با رویکرد ازنگاه معلم
سال انتشار: ۱۴۰۱
تعداد صفحات: 33 -
225. چگونه توانستم ارتباط موثر و فعال با دانش آموزانم را در شرایط آنلاین کرونا در پایه سوم دبستان مهدیه ی اسلام آباد بهبود بخشم
کلیدواژه ها: کلاس مجازی، آموزش آنلاین، ارتباط موثر، مشارکت فعال
محل انتشار مقاله: چهارمین همایش ملی پژوهش های حرفه ای در روانشناسی و مشاوره با رویکرد ازنگاه معلم
سال انتشار: ۱۴۰۱
تعداد صفحات: 15 -
226. چگونه توانستم کند نویسی حاصل از کرونا را برطرف نمایم
کلیدواژه ها: کند نویسی ، ابتدایی ، دانش آموزان ، نوشتن
محل انتشار مقاله: چهارمین همایش ملی پژوهش های حرفه ای در روانشناسی و مشاوره با رویکرد ازنگاه معلم
سال انتشار: ۱۴۰۱
تعداد صفحات: 7 -
227. چگونه توانستیم دانش آموزان رابه آموزش حضوری ترغیب نماییم ؟
کلیدواژه ها: کرونا ، امنیت و مراقبت ، آموزش حضوری
محل انتشار مقاله: چهارمین همایش ملی پژوهش های حرفه ای در روانشناسی و مشاوره با رویکرد ازنگاه معلم
سال انتشار: ۱۴۰۱
تعداد صفحات: 22 -
228. چگونه توانستیم مهارت های اجتماعی را به دانش آموزان در دوره کرونا با داستان خوانی به درستی آموزش دهیم؟
کلیدواژه ها: دانش آموزان - مهارت های اجتماعی - جامعه -آموزش
محل انتشار مقاله: چهارمین همایش ملی پژوهش های حرفه ای در روانشناسی و مشاوره با رویکرد ازنگاه معلم
سال انتشار: ۱۴۰۱
تعداد صفحات: 12 -
229. چگونه توانستم مشارکت دانش آموزان پایه سوم را در ایام کرونا در فضای مجازی بهبود ببخشم.
کلیدواژه ها: آموزش مجازی - بیماری کرونا - مشارکت جمعی - تولید محتوا - علاقه مندی به آموزش
محل انتشار مقاله: چهارمین همایش ملی پژوهش های حرفه ای در روانشناسی و مشاوره با رویکرد ازنگاه معلم
سال انتشار: ۱۴۰۱
تعداد صفحات: 23 -
230. چگونه به افزایش خودکارآمدی و سازگاری دانش آموزان کلاس دهم انسانی پس از حضوری شدن مدارس کمک کردیم
کلیدواژه ها: پسا کرونا، خود کارآمدی، سازگاری اجتماعی
محل انتشار مقاله: چهارمین همایش ملی پژوهش های حرفه ای در روانشناسی و مشاوره با رویکرد ازنگاه معلم
سال انتشار: ۱۴۰۱
تعداد صفحات: 8 -
231. چگونه توانستیم در ایام کرونا ، وابستگی دانش آموزان به فضای مجازی را در ساعات غیردرسی کاهش دهیم؟
کلیدواژه ها: اعتیاد فضای مجازی ، شبکه های اجتماعی ، وابستگی
محل انتشار مقاله: چهارمین همایش ملی پژوهش های حرفه ای در روانشناسی و مشاوره با رویکرد ازنگاه معلم
سال انتشار: ۱۴۰۱
تعداد صفحات: 21 -
232. چگونه توانستم در طی دوران بحران کرونا اضطراب اجتماعی دانش آموزانم را در پایه ششم ابتدایی در فضای مجازی بهبود بخشم ؟
کلیدواژه ها: ابراز وجود- عزت نفس- موقعیت های اجتماعی- اضطراب اجتماعی- جسارت ورزی
محل انتشار مقاله: چهارمین همایش ملی پژوهش های حرفه ای در روانشناسی و مشاوره با رویکرد ازنگاه معلم
سال انتشار: ۱۴۰۱
تعداد صفحات: 10 -
233. چگونه توانستم در دوران کرونا با طراحی مدرسه سخنگو اثر بخشی تاثیر محرکهای موجودرا بر ارزشیابی اموخته های فراگیران، خودتنظیمی تحصیلی واضطراب ارزشیابی رادر دانش آموزان مدارس چندپایه بررسی نمایم؟
کلیدواژه ها: یاددهی، ارزشیابی، اضطراب ارزیابی، مدرسه سخن گو ، پارک کلاس ریاضی کرونا در مدارس چند پایه ی ابتداییوخودتنظیمی تحصیلی ،
محل انتشار مقاله: چهارمین همایش ملی پژوهش های حرفه ای در روانشناسی و مشاوره با رویکرد ازنگاه معلم
سال انتشار: ۱۴۰۱
تعداد صفحات: 26 -
234. چگونه توانستم مشکل بی انگیزگی دانش اموزان در دوران کرونا حل کنم؟
کلیدواژه ها: اقدام پژوهی ، انگیزه ، کلاس ، دانش آموزان
محل انتشار مقاله: چهارمین همایش ملی پژوهش های حرفه ای در روانشناسی و مشاوره با رویکرد ازنگاه معلم
سال انتشار: ۱۴۰۱
تعداد صفحات: 10 -
235. چگونه توانستم آموزش های لازم را به صورت مجازی در زمان بیماری کرونا به دانش آموزان بدهم ؟
کلیدواژه ها: آموزش مجازی ، تعلیم ، تربیت ، دانش آموزان ، کرونا
محل انتشار مقاله: چهارمین همایش ملی پژوهش های حرفه ای در روانشناسی و مشاوره با رویکرد ازنگاه معلم
سال انتشار: ۱۴۰۱
تعداد صفحات: 31 -
236. چگونه توانستیم انگیزه ی حضور و همراهی دانش آموزان و والدین آن ها را برای دریافت آموزش مجازی درفضای آموزشی شاد بیشتر کنیم ؟
کلیدواژه ها: آموزش مجازی، برنامه شاد، کرونا
محل انتشار مقاله: چهارمین همایش ملی پژوهش های حرفه ای در روانشناسی و مشاوره با رویکرد ازنگاه معلم
سال انتشار: ۱۴۰۱
تعداد صفحات: 18 -
237. روشی مبتنی بر یادگیری عمیق برای تشخیص کرونا با استفاده از تصاویر سی تی
کلیدواژه ها: یادگیری عمیق، کووید-۱۹، شبکه عصبی کانولوشن.
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس ملی پژوهش های نوآورانه در مهندسی برق و کامپیوتر
سال انتشار: ۱۴۰۱
تعداد صفحات: 6 -
238. پیش بینی خطر مرگ و میر در بیماران مبتلا به کوید-۱۹ شدید، با استفاده از یادگیری ماشین
کلیدواژه ها: سندروم حاد تنفسی، ویروس کرونا، یادگیری ماشین، خطر مرگ و میر.
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس ملی پژوهش های نوآورانه در مهندسی برق و کامپیوتر
سال انتشار: ۱۴۰۱
تعداد صفحات: 7 -
239. ارائه یک روش تشخیص بیماری کرونا براساس علائم بیماری با بهره گیری از یک مدل هوش مصنوعی قابل توصیف
کلیدواژه ها: هوش مصنوعی، کرونا ویروس، کووید-۱۹ ، هوش مصنوعی تفسیرپذیر.
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس ملی پژوهش های نوآورانه در مهندسی برق و کامپیوتر
سال انتشار: ۱۴۰۱
تعداد صفحات: 8 -
240. مروری بر عوامل موثر بر اعتماد مشتری در تجارت الکترونیک در دوران کرونا
کلیدواژه ها: تجارت الکترونیک ، رضایت مشتری ، مفهوم اعتماد ، مزایای تجارت الکترونیک
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی مدیریت و صنعت
سال انتشار: ۱۴۰۱
تعداد صفحات: 12