سازمان تامین اجتماعی
بر اساس تحلیل و آنالیز مقالات علمی و دانشگاهی کشور، تا این لحظه 1623 مقاله در رابطه با سازمان تامین اجتماعی تهیه و منتشر شده است که شامل 1309 مقاله کنفرانسی و 314 مقاله ژورنالی شامل 23,816 صفحه می باشد.
ما تاکنون در پایگاه سیویلیکا 2,176,628 مقاله علمی و تخصصی از کنفرانسها و ژورنالهای کشور را نمایه و تحلیل نموده ایم.
در زیر می توانید تعدادی از عناوین مقالات نوشته شده برای سازمان تامین اجتماعی را مشاهده نمایید.
ما تاکنون در پایگاه سیویلیکا 2,176,628 مقاله علمی و تخصصی از کنفرانسها و ژورنالهای کشور را نمایه و تحلیل نموده ایم.
در زیر می توانید تعدادی از عناوین مقالات نوشته شده برای سازمان تامین اجتماعی را مشاهده نمایید.
فهرست مقالات کنفرانسی سازمان تامین اجتماعی
از سال 1375 تا کنون تعداد 1309 مقاله در کنفرانسهای تخصصی کشور با موضوع سازمان تامین اجتماعی منتشر شده است.
-
61. شناسایی شرایط علی و زمینه ای موثر بر چابکی سازمانی با استفاده از روش داده بنیاد در سازمان تامین اجتماعی
کلیدواژه ها: چابکی سازمانی، فرهنگ کمال گرایی ، رشد کارکنان ، مهارت های ذهنی کارکنان
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس حقوق، حقوق بین الملل،علوم سیاسی و علوم انسانی
سال انتشار: ۱۴۰۰
تعداد صفحات: 23 -
62. بررسی رابطه بین مدیریت منابع انسانی استراتژیک و عملکرد سازمانی با نقش میانجیگری ارتباطات درون سازمانی (موردمطالعه: سازمان تامین اجتماعی استان کردستان)
کلیدواژه ها: مدیریت منابع انسانی استراتژیک،عملکرد سازمانی، ارتباطات درون سازمانی و سازمان تامین اجتماعی استان کردستان
محل انتشار مقاله: نهمین کنفرانس بین المللی حسابداری، مدیریت و نوآوری در کسب و کار
سال انتشار: ۱۴۰۰
تعداد صفحات: 18 -
63. ارزیابی استفاده هیئت مدیره از اطلاعات حسابداری مدیریت در نظارت بر اجرای راهبردهای شرکت (مطالعه موردی: شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی)
کلیدواژه ها: استفاده از اطلاعات حسابداری مدیریت، اجرای استراتژی، هیئت مدیره، بودجه، شاخص های عملکرد، حاکمیت شرکتی
محل انتشار مقاله: نهمین کنفرانس بین المللی حسابداری، مدیریت و نوآوری در کسب و کار
سال انتشار: ۱۴۰۰
تعداد صفحات: 23 -
64. پیشبرد نوآوری در بخش دولتی و همسو کردن اقدامات نوآورانه با اهداف سیاسی و نقش آن در تامین اجتماعی
کلیدواژه ها: نوآوری در بخش دولتی - اقدامات نوآورانه - سیاست نوآوری در بخش دولتی – تامین اجتماعی
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی مدیریت و صنعت
سال انتشار: ۱۴۰۰
تعداد صفحات: 23 -
65. بررسی عوامل موثر بر نگرش مراجعه کنندگان نسبت به عملکرد شعب سازمان تامین اجتماعی (مورد مطالعه: شعبه ۲۴ تامین اجتماعی شهر تهران)
کلیدواژه ها: ارتباطات سازمانی ، رهبری ، رفتار مراجعه کنندگان سازمانی ، فرهنگ احساسات مثبت
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی مدیریت و صنعت
سال انتشار: ۱۴۰۰
تعداد صفحات: 17 -
66. بررسی رضایت مندی بیمه شدگان تامین اجتماعی " ارباب رجوع " از طرح غیر حضوری ۳۰۷۰ تامین اجتماعی مورد مطالعه شهرستان پاکدشت
کلیدواژه ها: رضایت مندی ، تامین اجتماعی ، ارباب رجوع ، طرح غیر حضوری ۳۰۷۰
محل انتشار مقاله: نهمین کنفرانس بین المللی دستاوردهای نوین پژوهشی در علوم تربیتی، روانشناسی و علوم اجتماعی
سال انتشار: ۱۴۰۰
تعداد صفحات: 6 -
67. ایمنی با رویکرد حقوقی
کلیدواژه ها: ایمنی، سلامت شغلی، حقوق، تامین اجتماعی
محل انتشار مقاله: نهمین کنفرانس بین المللی دستاوردهای نوین پژوهشی در فقه، حقوق و علوم انسانی
سال انتشار: ۱۴۰۰
تعداد صفحات: 25 -
68. ارزیابی قابلیت های سیستم نسخه نویسی الکترونیکی سرپایی وبستری از دیدگاه پزشکان شاغل در بیمارستان های ملکی سازمان تامین اجتماعی خراسان رضوی
کلیدواژه ها: دانشجوی دکتری تخصصی مدیریت خدمات بهداشتی درمانی
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس ملی پژوهش های نوین در مدیریت، اقتصاد و حسابداری
سال انتشار: ۱۴۰۰
تعداد صفحات: 8 -
69. بررسی رابطه بین مخارج سازمان تامین اجتماعی ورشد اقتصادی درایران
کلیدواژه ها: اقتصاد-سازمان تامین اجتماعی- اقتصاد-اقتصاد سلامت- قلمرو-بیمارستان
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس ملی پژوهش های نوین در مدیریت، اقتصاد و حسابداری
سال انتشار: ۱۴۰۰
تعداد صفحات: 20 -
70. بررسی تاثیر رهبری قابل اعتماد بر عملکرد و رضایت شغلی: نقش واسطه ای توانمندسازی (مطالعه موردی سازمان تامین اجتماعی)
کلیدواژه ها: رهبری قابل اعتماد، عملکرد، رضایت شغلی، توانمندسازی، سازمان تامین اجتماعی
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس ملی و نخستین کنفرانس بین المللی الگوهای نوین مدیریت و کسب و کار
سال انتشار: ۱۴۰۰
تعداد صفحات: 21 -
71. بررسی تاثیر نظام خدمات دهی سازمان تامین اجتماعی در تامین رضایتمندی پیمانکاران
کلیدواژه ها: خدمات دهی، سازمان تامین اجتماعی، رضایتمندی، پیمانکاران
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس ملی و نخستین کنفرانس بین المللی الگوهای نوین مدیریت و کسب و کار
سال انتشار: ۱۴۰۰
تعداد صفحات: 8 -
72. ارزیابی اثرگذاری مدیریت منابع انسانی بر وضعیت مطلوب سازمان تامین اجتماعی
کلیدواژه ها: عملکرد، مدیریت منابع انسانی، وضعیت مطلوب، سازمان تامین اجتماعی
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس ملی و نخستین کنفرانس بین المللی الگوهای نوین مدیریت و کسب و کار
سال انتشار: ۱۴۰۰
تعداد صفحات: 7 -
73. سیستم اطلاعاتی بازاریابی و نقش آن در افزایش بیمه شدگان خاص در تامین اجتماعی
کلیدواژه ها: سیستم اطلاعاتی، سیستم اطلاعاتی بازاریابی، تامین اجتماعی، بازاریابی، بیمه شدگان خاص
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس ملی مدیریت و تجارت الکترونیک
سال انتشار: ۱۴۰۰
تعداد صفحات: 15 -
74. مطابقت مولفه های سامانه های نسخ الکترونیک (سلامت- تامین اجتماعی) با ساختار اطلاعاتی پرونده سلامت شخصی الکترونیک از منظر AHIMA
کلیدواژه ها: پرونده سلامت شخصی الکترونیک، پرونده سلامت شخصی، نسخ الکترونیک، ساختار اطلاعاتی، بیمه
محل انتشار مقاله: چهارمین همایش فناوری اطلاعات و ارتقاء سلامت با محوریت سلامت هوشمند
سال انتشار: ۱۴۰۰
تعداد صفحات: 4 -
75. تحلیل نهادهای موثر بر پذیرش و اجرای نسخه الکترونیک در میان پزشکان بر اساس مدل توسعه یافته پذیرش تکنولوژی
کلیدواژه ها: نسخه نویسی الکترونیک، مدل پذیرش فن آوری TAM، مدیرت درمان تامین اجتماعی
محل انتشار مقاله: سومین همایش ملی مطالعات جدید در کارآفرینی و مدیریت کسب و کار
سال انتشار: ۱۴۰۰
تعداد صفحات: 19 -
76. مطالعه و بررسی میزان تاثیرگذاری اخلاق حرفه ای بر عملکرد و توسعه فردی سازمانی با نقش میانجی و تاثیرگذار حقوق شهروندی
کلیدواژه ها: حقوق شهروندی ،اخلاق حرفه ای ، عملکرد سازمانی ، سازمان تامین اجتماعی ،توسعه فردی
محل انتشار مقاله: هفتمین همایش ملی پژوهش های نوین در حوزه علوم انسانی و مطالعات اجتماعی ایران
سال انتشار: ۱۴۰۰
تعداد صفحات: 22 -
77. ضرورت تحول حق تامین اجتماعی در نظام تامین اجتماعی جمهوری اسلامی ایران
کلیدواژه ها: تامین اجتماعی، حق تامین اجتماعی، عدالت اجتماعی.
محل انتشار مقاله: هفتمین همایش ملی پژوهش های نوین در حوزه علوم انسانی و مطالعات اجتماعی ایران
سال انتشار: ۱۴۰۰
تعداد صفحات: 9 -
78. بررسی تاثیر کیفیت خدمات بر چابکی سازمان ها ( مطالعه موردی: سازمان تامین اجتماعی تهران)
کلیدواژه ها: واژگان کلیدی : فناوری اطلاعات و ارتباطات، پاسخگویی سازمان، شایستگی سازمان، انعطاف پذیری سازمان، سرعت سازمان
محل انتشار مقاله: هشتمین کنگره ملی تازه یافته در مدیریت و مهندسی صنایع با تاکید بر توانمندی و هوش رقابت
سال انتشار: ۱۴۰۰
تعداد صفحات: 26 -
79. بررسی تاثیر قابلیت مدیریت ارتباط با مشتری و استفاده از فناوری رسانه های اجتماعی بر عملکرد درمانگاه های تامین اجتماعی استان اصفهان
کلیدواژه ها: عملکرد، ارتباط با مشتری، فناوری، رسانه های اجتماعی
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی توسعه و ترویج علوم انسانی و مدیریت در جامعه
سال انتشار: ۱۴۰۰
تعداد صفحات: 13 -
80. رویکرد حقوقی به رابطه رفاه اجتماعی و سیاست اجتماعی
کلیدواژه ها: رفاه اجتماعی، سیاست اجتماعی، تامین اجتماعی، دولت رفاه
محل انتشار مقاله: کنفرانس سراسری مطالعات و یافته های نوین در نظام حقوقی ایران
سال انتشار: ۱۴۰۰
تعداد صفحات: 10